مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-22ورزشي

واکنش رییس کمیته انضباطی بدنسازی به مصاحبه ورزشکاران با شبکه های خارجی


رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی، تاکید کرد: مصاحبه ورزشکاران با شبکه های معاند ممنوع است و حتی می تواند با پیگرد قضایی نیز همراه باشد.

- رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی، تاکید کرد: مصاحبه ورزشکاران با شبکه های معاند ممنوع است و حتی می تواند با پیگرد قضایی نیز همراه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون بدنسازی، محمد دیوسالار دراینباره، گفت: از بدو ورود احساس کردم آنچه بیشتر به عنوان یک آسیب و لطمه به حیثیت و اعتبار جامعه بزرگ ورزشی بدنسازی و پرورش اندام خودنمایی کرده و موجب بروز مشکلات و سردرگمی میان این جامعه شده، اعمال سلیقه و اظهارنظرهای شخصی از سوی افراد غیرمتخصص و ناوارد است، به نحوی که برخی اقدامات و اظهارات نه تنها موجب اثرات مثبت در هر یک از کمیته های فدراسیون نمی شود، بلکه خود باعث اختلال در سیاست های کلان می شود.

وی افزود: فارغ از آنکه همه افراد اعم از مدیران ورزشی، مربیان، داوران، ورزشکاران و به طور عام همه اهالی ورزش امکان اعلام نظرات و انتقادات مثبت و منفی جهت رشد و اعتلای جایگاه فدراسیون را خواهند داشت و این یک نقطه مثبت در پذیرش افکار و عقاید افراد محسوب شده و موجب جلوگیری از لطمه و آسیب به پاشنه آشیل و تقویت آن می شود، اما در بعد دیگر قضیه اعمال نظرات و اظهاراتی که کارشناسی نشده و غیرمسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس کمیته انضباطی بدنسازی به مصاحبه ورزشکاران با شبکه های خارجی

واکنش رییس کمیته انضباطی بدنسازی به مصاحبه ورزشکاران با شبکه های خارجی