مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-22اجتماعي

آغاز طرح زمستانی پلیس راه/ لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای وسایل نقلیه


داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در سفرهای زمستانی الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرهاد ذاکری منش، رییس پلیس راه استان قزوین در رزمایش طرح زمستانه که صبح امروز در محل قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش نزولات جوی، طرح ترافیکی زمستانه پلیس راه استان از  امروز در حوزه جاده های برون شهری استان آغاز می شود.

وی افزود: از هم اکنون لازم است کلیه رانندگان، ضمن بازدید فنی از وسیله نقلیه خود، تجهیزات مورد نیاز فصل زمستان را مهیا و در وسایل نقلیه خود همراه داشته باشند.

  رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: لازم است کلیه وسایل نقلیه دارای برف پاک کن سالم و سیستم گرمایشی مناسب باشند، هم چنین همراه داشتن زنجیر چرخ تا پایان این طرح یعنی تا پایان سال جاری الزامی است.

ذاکری منش تأکید کرد: هدف از اجرای این طرح، خدمات رسانی سریع به مردم در شرایط بحرانی در زمستان در جهت تسهیل در ترددهای جاده ای و ارتقای ضریب ایمنی تردد است.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین با داشتن گردنه های برف گیر و محورهای کوهستانی، نیازمند توجه بیشتری است و از هم اکنون کلیه راهدارخانه ها و برخی از تیم های ویژه گشتی پلیس راه در حال آماده باش قرار گرفته اند، این تیم ها به صورت شبانه روزی در گردنه ها و مسیرهای مستعد حوادث ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس راه/ لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای وسایل نقلیه

آغاز طرح زمستانی پلیس راه/ لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای وسایل نقلیه