مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-22اقتصادي

الکترونیکی شدن همه فرآیند خدمات تجارت خارجی کشور تا پایان 1400


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: همه موارد مربوط به خدمات تجارت خارجی کشور تا قبل از گمرک تا پایان امسال الکترونیکی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی رهبری امروز در نشست خبری یک سالگی رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه عنوان مخفف (تتا) برای توسعه تجارت الکترونیکی انتخاب شده است، اظهارداشت: هم اکنون بخشی از فرآیندهای صدور کارت بازرگانی با دخالت عامل انسانی و بخشی نیز بصورت الکترونیکی انجام می شود، اما امیدواریم این فرآیند بزودی بدون دخالت کامل عامل انسانی انجام شود.

  رییس مرکز توسعه تجاری الکترونیکی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان امسال خدمات حوزه تجارت وزارت صمت به صورت الکترونیکی انجام شود، افزود: علاوه بر الکترونیکی شدن خدمات این حوزه در تلاش هستیم تا خدمات این حوزه تا پایان سال جاری یا حداکثر تا پایان سه ماهه سال 1401 هوشمند شود.

  وی افزود: بنابراین با اقدامات انجام شود همه خدمات مربوط به تجارت خارجی کشور تا قبل از گمرک و تبادل میان دستگاه ها تا پایان سال الکترونیکی می شود.

  وی با اشاره به بکارگیری مناسب امضا الکترونیک در کشو، اظهار داشت: در حوزه ارائه نماد الکترونیک، کاهش، زمان صدور مجوز و تنظیم نظام رتبه بندی هم اقداماتی انجام شده است بطوری که  ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن همه فرآیند خدمات تجارت خارجی کشور تا پایان 1400

الکترونیکی شدن همه فرآیند خدمات تجارت خارجی کشور تا پایان 1400