مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-22سياسي

ترغیب سازی جامعه برای تزریق واکسن کرونا ضروری ترین اقدام است


مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: با توجه به موجود بودن انواع واکسن کرونا در استان، اطلاع رسانی های لازم برای ترغیب کسانی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: با توجه به موجود بودن انواع واکسن کرونا در استان، اطلاع رسانی های لازم برای ترغیب کسانی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند، ضروری است.

ناصر نبی زاده، امروز دوشنبه یکم آذر در نودمین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی و کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به 2 شهرستان قرمز این استان اظهار کرد: متاسفانه تعداد فوتی های استان در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل آن، 2 برابر شده که زنگ خطری برای همه ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: تاکید استاندار خراسان جنوبی در این جلسه بر فرهنگ سازی استفاده از واکسن و اطلاع رسانی هدفمندتر برای پوشش کامل جامعه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مصوبه مرتبط با کمیته اطلاع رسانی نیز درخصوص همین موضوع بوده و اطلاع سانی در این زمینه ضروری اعلام شده است همچنین استفاده از ظرفیت روحانیون و صاحبان کلام مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترغیب سازی جامعه برای تزریق واکسن کرونا ضروری ترین اقدام است

ترغیب سازی جامعه برای تزریق واکسن کرونا ضروری ترین اقدام است