مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-22سياسي

آغاز طرح «اتقان» جهت ارتقاء توانمندیهای قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی


مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح «اتقان» به منظور ارتقای توانمندیهای قرآنی آموزگاران و عوامل مدارس ابتدایی، خبرداد.

- آغاز طرح اتقان جهت ارتقاء توانمندیهای قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح اتقان به منظور ارتقای توانمندیهای قرآنی آموزگاران و عوامل مدارس ابتدایی، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل باقری اظهار کرد: بر اساس تجربه ای که طی 2 سال اخیر داشتیم در حوزه قرآن، عترت و نماز میتوانیم ترکیبی از فعالیت های حضوری و مجازی را متصوّر باشیم و نمی توانیم از فرصت فضای مجازی به راحتی عبور کنیم البته همواره معتقدیم تربیت باید در فضای حضوری شکل می گیرد و تربیت در فضای چهره به چهره و نفس به نفس اثرگذاری بیشتری دارد و معتقدیم برای اینکه فعالیت های قرآن، عترت و نماز عمق و سطح پیدا کند باید از ترکیبی از این دو روش استفاده کنیم.

باقری با اشاره به برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن،عترت و نماز و ایجاد سرعت در اطّلاع رسانی و ثبت نام این مهم در بستر فضای مجازی به تشریح جزییات این دوره پرداخت و افزود: فعالیتهای قرآن، عترت و نماز در 17 کانال تخصصی در شبکه شاد عرضه شده است که این کانال ها را ما یک بسته آموزشی، ترویجی و مرجع می دانیم مربیان و اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «اتقان» جهت ارتقاء توانمندیهای قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی

آغاز طرح «اتقان» جهت ارتقاء توانمندیهای قرآنی آموزگاران دوره ابتدایی