مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-22بين الملل

اتفاق نظر ارمنستان و سوریه درباره «نقش ثبات زدای ترکیه»


«ایشکان ساقاتلیان» نائب رییس پارلمان ارمنستان و «محمد حاج ابراهیم» سفیر سوریه در ارمنستان دیدار و درباره روابط دو کشور و اوضاع منطقه ای رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال انتقاد اخیر وزیر خارجه ارمنستان از تعیین شرط و شروط تازه ترکیه برای عادی سازی روابط آنکارا و ایروان، قانونگذار ارشد ارمنستانی و سفیر خبر داد، طبق اعلام پارلمان ارمنستان ساقاتلیان که رییس گروه دوستی پارلمانی ارمنستان و سوریه نیز است در این دیدار مواضع ترکیه را محکوم کرد.

بنا بر این گزارش، نائب رییس پارلمان ارمنستان درباره نقش ثبات زدای ترکیه در منطقه و غیرقابل قبول بودن تجاوزات این کشور علیه تمامیت ارضی کشورهای منطقه حرف زد.

این قانونگذار ارشد ارمنستانی در دیدار با سفیر دمشق در ایروان بر اهمیت همکاری بین ارمنستان و سوریه در مجامع پارلمانی بین المللی تاکید کرد.

بنا بر روایت رسانه های ارمنستان، محمد حاج ابراهیم در دیدار با نائب رییس پارلمان ارمنستان گفته است که اقدامات ترکیه کاملا علیه ثبات در منطقه است.

سفیر دمشق در ایروان اعلام کرد، سوریه دخالت مزدوران و تروریست های مورد حمایت ترکیه در جنگ 44 روزه (جمهوری آذربایجان و ارمنستان) را مردود تلقی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق نظر ارمنستان و سوریه درباره «نقش ثبات زدای ترکیه»

اتفاق نظر ارمنستان و سوریه درباره «نقش ثبات زدای ترکیه»