مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-22سياسي

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های استان کرمان


طرح زمستانی پلیس استان کرمان در گرنه خانه سرخ محور سیرجان به کرمان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، استاندار کرمان امروز در حاشیه طرح زمستانی پلیس استان کرمان از کسب رتبه اول استان برای سومین سال متوالی در کنترل حوادث جاده ای خبر داد و اظهار کرد: امسال هم شاهد اجرای خوب طرح زمستانی هستیم که برگزاری این مراسم توسط ببینند و ما به دنبال کاهش حوادث جاده ای در همه محورهای استان هستیم.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان هم در این مراسم گفت: هدف از اجرای رزمایش اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی اعم از هلال احمر، آتش نشانی، راهداری و اورژانس با محوریت پلیس راه کشور در سراسر استان است که از امروز آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.

وی همکاری تمامی ارگان ها در اجرای خوب طرح زمستانی را خواستار شد و به مردم و مسافران هم توصیه کرد: قبل از سفر وضعیت هوا و محورهای مورد نظر را سؤال کنند و ادامه داد:  ما امسال با توجه به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان هیچ تلفات جانی نداشتیم.

در مراسم آغاز اجرای طرح زمستانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان هم گفت: 13 هزار 700 کیلومتر شبکه راه های استان کرمان است که دومین شبکه طویل کشور محسوب می شود و 22 گردنه برف گیر در این شبکه وجود دارد که هرساله با شروع فصل سرما طرح راهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های استان کرمان

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های استان کرمان