مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:302021-11-22اقتصادي

آذربایجان غربی جایگاه مهمی در توسعه حمل و نقل بین المللی دارد


معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: آذربایجان غربی جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل ونقل بین المللی دارد.

- ، خیرالله خادمی عصر دوشنبه در بازدید از مراحل تکمیلی کنارگذر شهر بوکان افزود: اتمام پروژه های راهسازی در آذربایجان غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری است، ادامه داد: تکمیل بخش های باقی مانده این گذرگاه بین المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده ای در محرومیت زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

خادمی با بیان اینکه پروژه احداث کنارگذر بوکان به طول 21 کیلومتر در دو فاز اجرا می شود، گفت: سال گذشته 7 کیلومتر و 500 متر از پروژه احداث کنارگذر شهر بوکان با توجه به نیاز عمومی منطقه به ایمن سازی و ساماندهی ترافیک درون و برون شهری افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی در 12 کیلومتر از این محور اجرا می شود که پیمان سپاری 4 کیلومتر از این محور در روزهای آینده با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی انجام می شود.

همچنین معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به همراه نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی جایگاه مهمی در توسعه حمل و نقل بین المللی دارد

آذربایجان غربی جایگاه مهمی در توسعه حمل و نقل بین المللی دارد