مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-22اقتصادي

کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری است، اظهار داشت: اتمام پروژه های راهسازی در آذربایجان غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می کنیم چراکه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی، خیراله خادمی در بازدید از مراحل تکمیلی کنارگذر شهر بوکان،  با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری است، اظهار داشت: اتمام پروژه های راهسازی در آذربایجان غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می کنیم چراکه این استان جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل ونقل بین المللی دارد.

  وی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری است، افزود: تکمیل بخش های باقی مانده این گذرگاه بین المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده ای در محرومیت زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

  مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد:  بهمن ماه سال گذشته 7.

5 کیلومتر از پروژه احداث کنارگذر شهر بوکان با توجه به نیاز عمومی منطقه به ایمن سازی و ساماندهی ترافیک درون و برون شهری افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری

کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری