مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 17:452021-11-22اقتصادي

هدررفت مقدار زیادی از نزولات آسمانی/ لزوم وصول مطالبات کارگران سد شفارود


رییس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه آب بندان های استان گیلان گنجایش ذخیره کافی آب را ندارند، گفت: علیرغم بارندگی ها، هر ساله مقدار زیادی از نزولات آسمانی هدر می رود.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه آب بندان های استان گیلان گنجایش ذخیره کافی آب را ندارند، گفت: علیرغم بارندگی ها، هر ساله مقدار زیادی از نزولات آسمانی هدر می رود.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست بررسی مشکلات سد شفارود، با اشاره به اینکه کشور ما با کمبود و بحران آب مواجه است، اظهار کرد: علیرغم بارندگی ها، هر ساله مقدار زیادی از نزولات آسمانی هدر می رود.

وی افزود: آب بندان های استان گیلان گنجایش ذخیره کافی آب را ندارند و لذا احداث سد از اهمیت بالایی در این استان که محصول عمده آن کشاورزی است، برخوردار می باشد.

رییس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر اینکه اختلافات کارفرما و پیمانکار این طرح باید ما بین خودشان حل و فصل شود، تصریح کرد: مطالبات کارگران این پروژه باید طی یک هفته وصول شود و پیمانکار مطابق قانون موظف به پرداخت آن است.

حجت الاسلام خلیلی، امنیت مردم و تامین رضایت جامعه کارگری را دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: توسعه و پیشرفت استان نیز همواره مد نظر دستگاه قضایی بوده و مسئولان قضایی استان در مسیر پیشبرد این طرح از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدررفت مقدار زیادی از نزولات آسمانی/ لزوم وصول مطالبات کارگران سد شفارود

هدررفت مقدار زیادی از نزولات آسمانی/ لزوم وصول مطالبات کارگران سد شفارود