مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 20:102021-11-22سياسي

اقتدار بسیج ناشی از معنویت است/ تحول در جامعه با قرارگاه های بسیجی تحول محلات


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقتدار بسیج ناشی از ارتباط معنوی نیروهای آن با خداوند است نه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سردار اباذر سالاری عصر امروز در همایش و تهاجم فرهنگی دشمن با تمام توان در حال فعالیت است.

سالاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی در همه عرصه ها می توان به جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن رفت و همانگونه در دفاع مقدس با حضور مردم به پیروزی دست یافتیم در این جنگ نیز با همراهی مردم سربلند بیرون خواهیم آمد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یکی از جلوه های حضور مردم و بسیج را راه اندازی قرارگاه های تحول محلات دانست و افزود: این قرارگاه ها که با ابتکار بسیجیان مخلص هرمزگانی شروع به کار کرد، امروز در تمام کشور به الگو تبدیل شده است.

به گفته سردار سالاری اقدامات بسیجیان در این قرارگاه ها در دورافتاده ترین تقاط استان شایان تقدیر است که با حداقل امکانات و ابزار طرح های بزرگی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از قرارگاه های محلات 87 نفر که اعتیاد گریبانگیر آنها بوده است با کار فرهنگی بسیجیان ترک داده اند و خروجی این یک نفر بسیجی، گاهی از خروجی اداره های دیگر بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار بسیج ناشی از معنویت است/ تحول در جامعه با قرارگاه های بسیجی تحول محلات

اقتدار بسیج ناشی از معنویت است/ تحول در جامعه با قرارگاه های بسیجی تحول محلات