مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 21:152021-11-22فرهنگي

راز موفقیت «تن تن»!


مرتضی کاردر با پرداختن به علت اعتراض اهالی هنر نسبت به مجسمه هایی که برای مشاهیر ساخته می شود، از چرایی استمرار فراگیری شخصیت «تن تن» و همچنین لزوم ساخت و نصب مجسمه هایی از شخصیت های ایرانی مثل شخصیت «قصه های مجید» می گوید.

- مرتضی کاردر با پرداختن به علت اعتراض اهالی هنر نسبت به مجسمه هایی که برای مشاهیر ساخته می شود، از چرایی استمرار فراگیری شخصیت تن تن و همچنین لزوم ساخت و نصب مجسمه هایی از شخصیت های ایرانی مثل شخصیت قصه های مجید می گوید.

این شاعر و مدیر نشر هرمس در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تبلیغ کتاب ها و کتابخوانی به ویژه در تبلیغات شهری و همچنین نمود استفاده از چهره های فرهنگی و ادبی در فضای شهر اظهار کرد: نمود کتاب، نویسندگان و آفرینندگان کتاب در کشور ما به طور کلی خیلی جلوه پررنگی ندارد.

بخشی از این به خاطر آن است که ما اساسا به آن چه در حاشیه کتاب قرار می گیرد (چیزهایی شبیه به محصولات جنبی، یا تندیس ها) و هر آن چه می تواند بخشی از این جلوه محسوب شود، مانند اقلامی که در حاشیه کتاب است، از ماگ و دفترچه یادداشت گرفته تا اقلام فاخرتر مثل: مجسمه و امثالهم کمتر در بازار کتاب توجه کرده ایم.

چون این توجه اساسا کم بوده، طبیعتا تولید محصولاتی از این دست هم در جاهای مختلف کم بوده؛ یعنی بازار کتاب ما همیشه باید بخشی جنبی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز موفقیت «تن تن»!

راز موفقیت «تن تن»!