مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 04:102021-11-23اجتماعي

41 هزار دانش آموز کردستانی تحت آموزش های سفیران سلامت قرار می گیرند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه41 هزار دانش آموز استان در قالب سفیران سلامت آموزش می بینند، گفت: خود مراقبتی کلید واژه سفیران سلامت است.

- ایسنا/کردستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه41 هزار دانش آموز استان در قالب سفیران سلامت آموزش می بینند، گفت: خود مراقبتی کلید واژه سفیران سلامت است.

افشین خوش گوار در آیین افتتاحیه سفیران سلامت دانش آموزی استان کردستان یکی از طرح های محوری و اصلی حوزه سلامت و بهداشت آموزش و پرورش را جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی عنوان کرد و گفت: هرساله در اوائل آذر ماه شاهد آغاز عملیات اجرای سفیران سلامت دانش آموزی هستیم، هرچند جریان سازی موضوع، ابلاغ بخشنامه ها، نشست توجیهی مدیران مدارس در ابتدای آبان ماه انجام شده است .

وی با بیان اینکه در بحث سفیران سلامت آموزش همسالان اتفاق می افتد؛ خاطرنشان کرد: یکی از روش های بروز و موثر در میان روش های آموزشی که در دنیا دنبال می شود آموزش همسالان است و به قول معروف بچه ها زبان همدیگر را بهتر می فهمند .

خوش گوار آموزش همسالان و آموزش دانش آموز به دانش آموز را وجه غالب و اثرگذار در بحث سفیران سلامت دانش آموزی دانست و گفت: بعد از انتخاب سفیران سلامت و آموزش آن ها توسط دانشگاه علوم پزشکی، این سفیران سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار دانش آموز کردستانی تحت آموزش های سفیران سلامت قرار می گیرند

41 هزار دانش آموز کردستانی تحت آموزش های سفیران سلامت قرار می گیرند