مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:552021-11-23سياسي

پایتخت نشینانی که از داشتن بیمارستان محروم اند/ وضعیت نامشخص 27 کوره آجرپزی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به نبود بیمارستان در منطقه 19 تهران گفت: ظرفیت 180 هکتاری خلازیل به محدوده ای جرم خیز تبدیل شده و وضعیت 27 کوره آجرپزی هم نامشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی در صحن امروز شورای شهر تهران با اشاره به بازدید از منطقه 19 شهرداری تهران، نسبت به غفلت از ظرفیت های مختلف این منطقه تذکر داد و گفت: بوستان ولایت به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت های تهران در حوزه گردشگری و سپری کردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی، در این منطقه واقع شده اما متاسفانه چندسالی است، این بوستان رها شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از ظرفیت های شهر تهران و بوستان ولایت در این منطقه واقع شده و نیازمند حمایت است، افزود: بوستان ولایت به عنوان یکی از سرمایه های شهر تهران در این منطقه، نیازمند حمایت و سرمایه گذاری جدی در این خصوص است.

  پیرهادی با اشاره به سایر معضلات و نیازهای این منطقه، عنوان کرد که فقدان حتی یک بیمارستان در محدوده شهرداری منطقه 19، به عنوان یکی از نیازهای اساسی این منطقه، مشهود است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ایجاد بیمارستان از نیازهای اساسی منطقه است که با تدبیر، پیگیری و همکاری مدیریت شهری و وزارت بهداشت، محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت نشینانی که از داشتن بیمارستان محروم اند/ وضعیت نامشخص 27 کوره آجرپزی

پایتخت نشینانی که از داشتن بیمارستان محروم اند/ وضعیت نامشخص 27 کوره آجرپزی