مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-23سياسي

نخستین نمایشگاه قرارگاه های جبهه خرمشهرها در بابلسر برپا شد


نمایشگاه قرارگاه های جبهه خرمشهرهای بابلسر با محوریت تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها برای نخستین بار در مصلی جمعه المهدی بابلسر برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، نمایشگاه قرارگاه های جبهه خرمشهرهای بابلسر با محوریت تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها برای نخستین بار همزمان با هفته سبک زندگی ، قرارگاه کادرسازی ، قرارگاه جریان سازی و رسانه و قرارگاه پشتیبانی و زیرساخت است.

بازوند یادآور شد: هدف از برپایی این نمایشگاه نمایش حضور عموم مردم در حوزه حکمرانی است که انشالله در سال های بعد باشکوه هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این طرح هر محله اگر ظرفیت و کاستی هایی وجود داشته باشد، در شهرستان و منطقه و محله می توانیم آن را بررسی، رفع اشکال و ارتقا دهیم، تصریح کرد: در طرح جبهه خرمشهری ها تلاش شد تا با آمایش محله به محله و روستاها در شهرستان بتوانیم ظرفیت آن محله ها و روستاها را شناسایی کرده و از توانمندی های نخبگان و کارآفرینان در ارتقاع سطح کار و کارآفرینی استفاده بهینه شود.

فرمانده بسیج بابلسر با بیان اینکه این نمایشگاه در 28 آبان ماه افتتاح و تا سوم آذرماه ادامه دارد، تصریح کرد: عموم مردم شهرستان بابلسر برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 به مصلی المهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه قرارگاه های جبهه خرمشهرها در بابلسر برپا شد

نخستین نمایشگاه قرارگاه های جبهه خرمشهرها در بابلسر برپا شد