مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-23سياسي

راه اندازی 5 مرکز تحقیقاتی در بسیج دانشجویی همدان/ تأکید بر مطالبه تحول خواهی


رییس سازمان بسیج دانشجویی همدان از راه اندازی پنج مرکز تحقیقاتی در این مجموعه خبر داد و بر ضرورت مطالبه تحول خواهی در کشور تأکید کرد.

- حمید پورحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دوم آذرماه سالروز تشکیل رسیده است گفت: تولید علم و نهضت جنبش نرم افزاری در دهه 80 بخشی از فعالیت های بسیج دانشجویی بوده است.

پورحسینی با تاکید به اینکه مجموعه بسیج دانشجویی چندین سال عرصه های مختلفی را پشت سر گذاشته و به یک قوت و قدرتی رسیده است گفت: ایام اخیر با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب هستیم و به طور طبیعی نیازها متناسب با این گام و آنچه که انتظار مقام معظم رهبری بوده است، باید کار تحولی بر مبنای مبانی اسلام و انقلاب به وجود آید که این نیازمند حرکت عمومی کشور با محوریت حلقه های میانی است.

وی با بیان اینکه پیشتازان عرصه گام دوم انقلاب جوانان هستند و بسیج دانشجویی نیز متناسب با این فضا و گفتمان، تحول و توجه داشته است عنوان کرد: در مجموعه بسیج دانشجویی آنچه که در سالیان اخیر مطرح شد و راهبرد است تقویت فعالیت های علمی و پژوهشی به جهت تامین محتوای این حرکت تحولی است.

فعالیت 150 دانشجو معلم در هفت شهرستان استان مسوول بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه در مجموعه بسیج دانشجویی استان نیز در یک سال اخیر رشد خوبی در فضای مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5 مرکز تحقیقاتی در بسیج دانشجویی همدان/ تأکید بر مطالبه تحول خواهی

راه اندازی 5 مرکز تحقیقاتی در بسیج دانشجویی همدان/ تأکید بر مطالبه تحول خواهی