مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-23اقتصادي

کارگاه های طلاسازی همدان به یک چهارم کاهش پیدا کرد


مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه طی سال های گذشته شاهد سیر نزولی تعداد کارگاه های طلاساز دارای کد استاندارد در استان بوده ایم، گفت: - تعداد کارگاه های طلاسازی با کد استاندارد در همدان از 40 کارگاه فعال به 10 کارگاه رسیده و یکی از دلایل این موضوع مشکلات اقتصادی است.

محمد مددی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه استاندارد موضوعی فراگیر است و یکی از الزامات توسعه در هر کشور استاندارسازی است، افزود: یکی از متغیرهایی که همه مباحث را تحت الشعاع قرار می دهد کیفیت و استاندارد است و کیفیت زمانی حاصل می شود که پشت آن فرآیندهای مدون ملی و بین المللی باشد.

وی با بیان اینکه مباحث کیفیت و کیفیت آفرینی به عزم عمومی نیاز دارد و اگر انسجام ملی برای این امر فراهم شود سرعت رسیدن به تعالی فراهم می شود، اضافه کرد: رویکرد فعلی و مباحثی مانند توسعه صادرات غیرنفتی، کیفیت و رضایتمندی مشتری که در دستور کار دولت قرار دارد این موضوع را شتاب می دهد تا سایر دستگاه ها بیش از گذشته به اینگونه مباحث بپردازند.

مددی با اشاره به اینکه استاندارد نوعا برندینگ است، بیان کرد: تولیدکنندگان در سطوح مختلف در ابتدای کار به موضوع استاندارد علاقمندی نشان می دهند اما دوام آن به عهده یک بخش نیست بنابراین بحث استاندارد و استاندارسازی حاصل یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های طلاسازی همدان به یک چهارم کاهش پیدا کرد

کارگاه های طلاسازی همدان به یک چهارم کاهش پیدا کرد