مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-23اقتصادي

چهار هزار خانوار در خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی محروم هستند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی چهار هزار و 76 خانوار از نعمت گاز طبیعی محروم هستند که بخش زیادی از این خانوارها مربوط به شهرستان راز و جرگلان هستند.

- مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در خراسان شمالی چهار هزار و 76 خانوار از نعمت گاز طبیعی محروم هستند که بخش زیادی از این خانوارها مربوط به شهرستان راز و جرگلان هستند.

وی ادامه داد: 473 خانوار در اسفراین، 182 خانوار در جاجرم، 518 مورد در بجنورد، 765 مورد در مانه و سملقان، یک هزار و 784 خانوار در راز و جرگلان، شیروان 268 مورد و 86 خانوار در فاروج فاقد گاز طبیعی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی اضافه کرد: با هدف جلوگیری از سواستفاده از مصرف کپسول های گاز در سوخت خودرو طرح گاز مایع (LPG) مقرر شد که آنها شارژ و عوامل توزیع، کپسول های مورد نیاز را در درب منازل تحویل خواهند داد.

شکوری با اشاره به اینکه خانوارهای محروم از گاز طبیعی، نفت سفید برای کارت سوخت آنها شارژ می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به هر خانواده دو هزار و 200 لیتر سوخت اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار خانوار در خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی محروم هستند

چهار هزار خانوار در خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی محروم هستند