مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-23اجتماعي

4 سال از زلزله کرمانشاه گذشت؛ کلاس های دانشگاه هنوز در کانکس تشکیل می شوند!


سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تاکید کرد: در طول 4 سال پس از وقوع زلزله امور آموزشی این 2 مرکز در کانکس انجام گرفته و تاکنون هم ادامه دارد.

- جی پلاس؛ رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از نیمه کاره ماندن عملیات بازسازی دانشگاه های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی پس از گذشت چهار سال از وقوع زلزله بزرگ استان کرمانشاه خبر داد.

ایسنا در ادامه نوشت: بهمن سعیدی پوربا اشاره به تخریب دو مرکز پیام نور ثلاث باباجانی و سرپلذهاب در زلزله سال 1396، اظهارکرد: باتوجه به حجم خسارت وارد شده به این دو مرکز و عدم امکان برگزاری کلاس ها در آنها، نیاز به بازسازی مجدد داشتند.

وی افزود: یکسال پس از وقوع زلزله عملیات بازسازی این 2 مرکز آغاز شد، اما درحالی که به حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بودند، از حدود 2 سال پیش بازسازی آنها متوقف شد.

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه علت متوقف ماندن این 2 پروژه را عدم تخصیص اعتبارات لازم اعلام کرد و گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این دو پروژه حدود 6 میلیارد تومان هرکدام سه میلیارد تومان است که باید از محل منابع مدیریت بحران استانداری تامین شود که تاکنون تامین اعتبار نشده است.

وی بیان کرد: طی دو سال گذشته به صورت متوالی و مکرر برای تخصیص اعتبار این 2 پروژه با استانداری مکاتباتی داشته ایم، اما هنوز اقدامی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 سال از زلزله کرمانشاه گذشت؛ کلاس های دانشگاه هنوز در کانکس تشکیل می شوند!

4 سال از زلزله کرمانشاه گذشت؛ کلاس های دانشگاه هنوز در کانکس تشکیل می شوند!