مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-23ورزشي

مسابقات مناظره البرز با برتری تیم دانشگاه خوارزمی پایان یافت


تیم فرهیختگان از دانشگاه خوارزمی در دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه های استان البرز به عنوان تیم برگزیده معرفی شد و به مرحله منطقه ای این مسابقات راه یافت.

- ایسنا/البرز تیم فرهیختگان از دانشگاه خوارزمی در دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه های استان البرز به عنوان تیم برگزیده معرفی شد و به مرحله منطقه ای این مسابقات راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی، رییس جهاددانشگاهی البرز در اختتامیه این مسابقات که یکم آذرماه به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به کارکردهای دانشگاه، گفت: دانشگاه در نقش کلان خود دارای کاردکردهای راهبردی است؛ در واقع می توان به کارکردهای علمی و پژوهشی که در راستای نیازها و تقاضای جامعه است اشاره کرد، از جمله فعالیتهای اقتصادی - تجاری شرکت های دانش بنیان که حاصل نوآوری و تعامل بازار و جامعه بوده است.

وی افزود: کارکردهای دانشگاه در نقش دانشجویی و در سطح خرد نیز تعریف می شود.

کارکرد فرهنگی و اجتماعی دانشگاه که شامل مشارکت اجتماعی، نقش پذیری و جامعه پذیری دانشجو است اهمیت خاصی یافته و یک مسئله حیاتی است؛ چراکه اگر با دیدگاه تاریخی نیز به آن توجه کنیم نقش های موثر دانشجویان در قبل از انقلاب و کارکردهای اجتماعی آنها را مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مناظره البرز با برتری تیم دانشگاه خوارزمی پایان یافت

مسابقات مناظره البرز با برتری تیم دانشگاه خوارزمی پایان یافت