مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-23پزشكي

از موج جدید اروپا مصون نخواهیم بود / لزوم افزایش پوشش دوز دوم و سوم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آغاز موج بیماری در اروپا، گفت: پیش بینی می شود از این موج مصون نخواهیم بود مگر اینکه هوشیارانه عمل کنیم.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آغاز موج بیماری در اروپا، گفت: پیش بینی می شود از این موج مصون نخواهیم بود مگر اینکه هوشیارانه عمل کنیم.

دکتر سید محمد علوی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (2 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: فعلا شرایط بیماری در کشور و خوزستان خوب است؛ در حال حاضر تنها دو شهر رامهرمز و دزفول در وضعیت زرد و مابقی شهرها در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به آغاز موج بیماری در اروپا، افزود: کشورهای همسایه ایران به جز ترکیه، آمار و گزارش های قابل اعتمادی از کرونا ندارند بنابراین از شکل گیری موج جدید در اروپا و افزایش وحشتناک آمار مرگ و میر، نگران هستیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: قطعا این موج تنها در این نقاط نمی ماند؛ عموما زمانی که موجی آغاز می شود به تدریج به جاهای دیگر نیز کشیده می شود بنابراین باید آمادگی این را داشته باشیم که این موج گریبان گیرمان شود مگر اینکه اقدامات خوب بازدارنده و کنترل کننده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موج جدید اروپا مصون نخواهیم بود / لزوم افزایش پوشش دوز دوم و سوم

از موج جدید اروپا مصون نخواهیم بود / لزوم افزایش پوشش دوز دوم و سوم