مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-23اقتصادي

ثبت نام 1380 نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال


رییس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: تاکنون هزار و 380 نفر از مردم این شهر اقدام به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند.

- فردین مولایی دوم آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: 6 هزار مترمربع زمین در خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و 140 واحد مسکونی در 2 فاز در حال اجرا است.

وی گفت: مهلت ثبت نام برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن تا 15 آذرماه تمدید شده و متقاضیان فاقد مسکن می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام در این طرح ملی اقدام کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال عدم استفاده از تسهیلات یارانه ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم (ج) ، فقدان مالکیت خصوصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا را 4 شرط اصلی برای ثبت نام و بهره مندی از مسکن ملی ذکر کرد.

مولایی افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام بررسی شرایط متقاضیانی که اطلاعات و مشخصات آنها در سامانه ثبت شده شروع می شود، بنابراین اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی که دارای شروط چهارگانه اعلام شده هستند به همراه شهر مورد تقاضا باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1380 نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال

ثبت نام 1380 نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال