مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-23اجتماعي

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی هرمزگان آغاز به کار کرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: جهاددانشگاهی همواره همراه و یاور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: جهاددانشگاهی همواره همراه و یاور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

هادی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: خوشبختانه در رویکرد جدید جهاددانشگاهی، با حضور ریاست جهاددانشگاهی، همکاری های گسترده ای در تمام حوزه ها ازجمله حوزه تعاون، اشتغال و کارآفرینی داریم.

وی با بیان این که معتقدیم جهاددانشگاهی به واسطه رویکرد آموزشی و دانشگاهی و همچنین با رویکرد جهادی که داراست؛ فعالیت ها را به سرعت و دقیقا مصداق بارز جهادی بودن، به دور از بروکراسی های زائد اداری پیش می برد، افزود: امروز با قرار داشتن در هفته کارآفرینی با افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی علی رغم این که معمولا مجوزهای مورد نیاز جهت افتتاح مراکز مشاوره به مراکز خصوصی داده می شود، اما به دلیل توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه توسعه کارآفرینی این مجوز به این دانشگاه داده شد که در این عرصه نیز همچون سایر حوزه ها به صورت جهادی جهت توسعه الگوی مشاغل خانگی فعالیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی هرمزگان آغاز به کار کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی هرمزگان آغاز به کار کرد