مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-23سياسي

روحانیان بسیجی جانانه از مرزهای عقیدتی و بصیرتی نظام دفاع می کنند


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: طلبه ها و روحانیون بسیجی نه تنها در هشت سال دفاع مقدس حضوری فعال داشته بلکه پیشگام و پیشتاز خط مقدم جبهه ها بودند.

- ، سردار اباذر سالاری ظهر سه شنبه به مناسبت هفته بسیج درهمایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی بیان داشت: اوج عظمت و خودباوری و عزت بسیج را در هشت سال دفاع مقدس می بینیم، همان دانشگاهی که فارغ التحصیلان بزرگواری را تربیت کرد که همه اینها را مدیون راهنمایی ها و رشادت های علما و روحانیان به عنوان مرزداران و پرچمداران عقیده است.

وی بیان داشت: بسیج توانسته در هشت سال دفاع مقدس جایگاه واقعی خود را به همگان به اثبات برساند و امروز شاهد ثمره عزت، برکت و توسعه تفکر بسیجی در اقصی نقاط دنیا و در بلاد اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: امروز هم که در آستانه دهه پنجم انقلاب هستیم این نیاز و ضرورت جامعه ماست که طلبه ها و اساتید بسیجی به مقوله های جدیدی که دشمن متوجه ما کرده است، توجه بیشتری بکنیم.

سردار سالاری گفت: جنگ امروز جنگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و شما طلبه ها و اساتید بسیجی همانطوری که در دفاع مقدس با پرچمداری زمینه فائق آمدن بر دشمن را به ما آموختید، در این برهه کنونی نیز پیشتاز هستید و این عنایت را خواهید داشت که بتوانید با قوت بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان بسیجی جانانه از مرزهای عقیدتی و بصیرتی نظام دفاع می کنند

روحانیان بسیجی جانانه از مرزهای عقیدتی و بصیرتی نظام دفاع می کنند