مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-23سياسي

نماز تولید قدرت در برابر تمامی شیطنت هاست


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نماز آن هم به جماعت شایسته ترین عرصه برای نمایش قدرت امت اسلامی در برابر شیطنت ها و قدرت های مادی دنیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ دوم پاسدار حسین محبی ظهر سه شنبه در اولین جشنواره استانی نماز در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: در رقابت های جهانی، رقابت بر سر دستیابی به تسلیحات نظامی و جنگ افزارهای سخت و نیمه سخت نظامی است در حالی که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت معنوی و ارزشی همچون نماز توانسته هیمنه دشمنان را بر زمین بزند.

وی تصریح کرد: نقش نماز در تولید قدرت نرم ملموس و مشهود است و ما با تکیه بر نماز و اقامه ذاتی و باطنی آن می توانیم بر تمام قدرت های جهانی مستولی شویم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تعاریف متعدد از قدرت گفت: از نظر ما قدرت یعنی توان نفوذ، توان اقناع سازی و توان اداره جامعه که قدرت فرماندهی و هدایتگری را در مقابل دشمنان داشته و آنها را به زانو درآورد.

محبی افزود: قدرتی که برآمده از جنگ افزارها و تسلیحات نظامی و حاصل رزم سخت نیست، قدرت نرم نام دارد که منابع فراوانی از جمله دانش، تخصص و اقتصاد قوی را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز تولید قدرت در برابر تمامی شیطنت هاست

نماز تولید قدرت در برابر تمامی شیطنت هاست