مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-23اقتصادي

واگذاری طرح گردشگری آب رکنی شیراز به سرمایه گذار


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از واگذاری طرح گردشگری آب رکنی با 20 درصد پیشرفت فیزیکی به سرمایه گذار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی شه دوست شیرازی با اعلام این خبر، اظهار داشت: طی جلسه ای با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، راهکار های هم افزایی بین دستگاهی بررسی شد.

این مسئول افزود: با توجه به اماکن متعدد فرهنگی تاریخی که مالکیت اوقافی در استان فارس دارند، در زمینه هماهنگی ساعات بازدید با سایر اماکن تحت اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس هم افزایی شد.

وی گفت: وجود اماکن و آیین های مذهبی متعدد در استان فارس و شیراز ظرفیتی مناسب محسوب می شود که با برنامه ریزی برای رونق بخشیدن به آن زمینه ورود گردشگران مذهبی را بیش ازپیش فراهم ساخت.

شه دوست شیرازی، با بیان اینکه آب رکنی از مهم ترین ارکان الهام بخش در شعر حافظ و حتی سعدی است، افزود: پروژه گردشگری آب رکنی با 20 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل اینکه زمین آن اوقافی بوده و تمدیدی در این زمینه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس صورت نگرفته و نیازمند به تمدید و آماده واگذاری به سرمایه گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری طرح گردشگری آب رکنی شیراز به سرمایه گذار

واگذاری طرح گردشگری آب رکنی شیراز به سرمایه گذار