مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-23سياسي

از شهرداری ساری چه خبر؟


شهردار مرکز مازندران به تشریح آخرین وضعیت پروژه های شهرداری ساری پرداخت.

- جواد طالبی عصر دوشنبه در سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت هفته بسیج، به تلاش های پلیس راهور در جهت تسهیل در عبور و مرور و رفاه شهروندان در مرکز استان اشاره و زحمات این قشر از جامعه قدردانی کرد.

وی به همراهی و همدلی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برای انعقاد قرارداد جدید پروژه نیروگاه زباله سوز ساری با سازمان بسیج سازندگی اشاره کرد و از راه اندازی دوباره این پروژه زیست محیطی پس از دو سال وقفه در مرکز استان خبر داد و افزود: تلاش می شود تا این پروژه در آینده ای نزدیک وارد چرخه فعالیت شود.

شهردار ساری با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری توضیح داد: آزمون ابلاغی وزارت کشور ویژه نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری ساری با تبدیل وضعیت 10 درصد از کارکنان با حضور شرکت کنندگان برگزار شد و برای راستی آزمایی و بررسی شرکت کنندگان در آزمون به سازمان شهرداری های کشور ارسال شد.

وی در خصوص تعیین وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری بر اساس بند (و) ماده ی 44 و بند (د) تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 گفت: در مرحله نخست، تعدادی از فرزندان شاهد مشمول این قانون تبدیل وضعیت شدند، تعدادی دیگر برای تبدیل وضعیت وارد مرحله گزینش شدند و مابقی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شهرداری ساری چه خبر؟

از شهرداری ساری چه خبر؟