مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-23فناوري

سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران برگزار می شود


سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (c4i) بهمن ماه 1400 توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

- سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (c4i) بهمن ماه 1400 توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان رییس این پژوهشگاه، سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C4I) را یکی از مهم ترین رویدادهای علمی کشور دانست و از برگزاری این رویداد با شعار فرماندهی و کنترل، فناوری های نو، پیشرفت ملی در بهمن ماه سال جاری و به میزبانی پژوهشگاه ICT خبر داد.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این کنفرانس، گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه ای این حوزه است، افزود: پژوهشگاه ارتباطات به عنوان میزبان این رویداد مهم، از تمامی پژوهشگران، متخصصان، فناوران و صاحبنظران مراکز تحقیقاتی، علمی، دانشگاهی، صنعتی و مدیریت کشور دعوت می کند با ارسال مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی خود در این رویداد مشارکت کنند.

به گفته یزدانیان، این کنفرانس محمل خوبی برای علاقه مندان به مباحث علمی فرماندهی و کنترل است چرا که در آن، علاوه بر ارائه مقالات و ارائه سخنرانی های علمی، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی و تخصصی نیز برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران برگزار می شود

سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران برگزار می شود