مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-23اقتصادي

شرایط شکننده کرونا


نه تنها دو رقمی شدن عدد فوتی های ناشی از بیماری کرونا نمی تواند خوشحال کننده باشد بلکه حتی مرگ و میر تک رقمی هم زیاد است و تا زمانی که تعداد فوتی ها به عدد صفر نرسد، - نباید شرایط را خوب توصیف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک عشرتی، اپیدمیولوژیست، در یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: پس از 234 روز سرانجام دیروز آمار فوتی های ناشی از کرونا دو رقمی شد و به عدد 97 رسید؛ عددی که اولین بار در تاریخ 24 اسفند 98 و در نخستین روزهای التهاب آور کرونا نیز به ثبت رسیده بود؛ عددی که آن روزها همه مان را به وحشت انداخته بود اما در حال حاضر، نویدبخش سیر نزولی تعداد مرگ و میر در کشور است.

اما واقعا این عدد، آمار خوبی است؟ بدیهی است که خیر.

در واقع این موضوع که تعداد مرگ ومیرها نسبت به روز قبل که عددی سه رقمی بوده و به دو رقمی تقلیل یافته ، خوب است اما نباید فراموش کنیم که فوت 97 نفر، به معنی عزادار شدن 97 خانواده است که عزیزشان را از دست داده اند؛ 97 نفر که برخی از آنها احتمالا سرپرستان خانواده بوده و حالا با این اتفاق، خانواده شان با مشکلات متعددی روبه رو می شوند.

واقعیت این است که نه تنها دو رقمی شدن عدد فوتی های ناشی از بیماری کرونا نمی تواند خوشحال کننده باشد بلکه حتی مرگ و میر تک رقمی هم زیاد است و تا زمانی که تعداد فوتی ها به عدد صفر نرسد، نباید شرایط را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شکننده کرونا

شرایط شکننده کرونا