مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-23ورزشي

سپاهان مستحق پیروزی بود/ شرایط خوبی از نظر بازیکن نداریم


سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: در بدترین شرایط مقابل سپاهان آماده قرار گرفتیم و باید باشگاه در خصوص کمبود بازیکنی که دارد توجه بیشتری داشته باشد تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: در بدترین شرایط مقابل سپاهان آماده قرار گرفتیم و باید باشگاه در خصوص کمبود بازیکنی که دارد توجه بیشتری داشته باشد تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

مجید مرتضایی، امروز(سه شنبه- 2 آذرماه) پس از باخت در هفته یازدهم لیگ برترفوتسال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به تیم سپاهان تبریک می گویم، آن ها امروز مزد زحمات خود را گرفتند، بعد از چند هفته باخت نیاز به یک برد پر روحیه داشتند که قرعه به نام تیم ما افتاد.

وی افزود: در بدترین شرایط خود مقابل تیم خوب سپاهان ایستادیم و هر چه به آخر بازی نزدیک تر می شدیم فشار بیشتری به تیم ما وارد می شد، با توجه به اینکه 11 نفر بودیم و دو نفر از بازیکنان ما مصدوم بودند و دروازه بان تیم نیز در ابتدای بازی مصدوم و از بازی خارج شد فشار مضاعف روی تیم وارد شد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا اضافه کرد: زمانی که دست مربی بسته می شود، نتایج آن اینگونه نشان داده می شود، در مقابل شرایط ما تیم حریف فوق العاده خوب کار کرد، هرچند در برخی مواقع داوری به ضرر ما بود و جاهایی که می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان مستحق پیروزی بود/ شرایط خوبی از نظر بازیکن نداریم

سپاهان مستحق پیروزی بود/ شرایط خوبی از نظر بازیکن نداریم