مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-23ورزشي

کمبود بازیکن داریم/به دنبال بهبود جایگاهمان هستیم


سرمربی تیم فوتسال فولادمبارکه سپاهان اعتقاد دارد تیمش در چند پست با کمبود بازیکن روبرو است که با رفع آن بهتر ظاهر خواهند شد.

- احمد باغبانباشی، امروز (سه شنبه -2 آذرماه) پس از برد پنج برصفر مقابل فرش آرا مشهد از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با کمبودهایی که داشتیم، امروز هم دوندگی زیادی داشتیم و خوب جنگیدیم، در بازی های قبلی هم اینگونه بازی می کردیم و فوتسال خوب و زیبایی را به نمایش می گذاشتیم، اما توپ های ما وارد دروازه نمی شد و دچار مشکل شده بودیم.

وی افزود: در چند پست کمبود بازیکن داریم که امیدوارم بتوانیم این کمبودها را رفع کرده و بتوانیم مراحل بعدی را به خوبی طی کرده و روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان با اشاره به جایگاه پایین تیمش در جدول گفت: در جدول رده بندی لیگ برتر در پایین جدول قرار داریم، باید برای بهبود جایگاهمان تلاش کنیم که در این زمینه با بازیکنان نیز صحبت کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باغبانباشی اضافه کرد: در بازی های گذشته با وجود بازی خوبی که داشتیم توپ برای ما نچرخید و پیروز میدان نبودیم، امروز پنج گل به تیم خوب فرش آرا زدیم، به تیم فرش آرا نیز تبریک می گویم، تیم قابل احترامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بازیکن داریم/به دنبال بهبود جایگاهمان هستیم

کمبود بازیکن داریم/به دنبال بهبود جایگاهمان هستیم