مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 03:252021-11-24سياسي

رییس جمهور و گزینه سوم/ضرورت فروش اموال مازاد دولتی/اثرات سفر گروسی بر مذاکرات


تدوین بودجه 1401 بدون کسری، توافق موقت به جای احیای برجام؟، کارگزاران، محافظه کاری به سبک ایرانی، کنایه دوباره مصلحی به هاشمی، لغو دعوت زنگنه از جایگاهی بیرون از صداوسیما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز چهارشنبه 3 آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که تعامل ایران و آژانس در سایه اختلاف ها، حذف دلار 4200 تومانی و مساله فقر، اقتصاد یا سهامداران؛ کدام یک قربانی شدند؟ و بی حسی دلار به برجام در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: ضرورت فروش اموال مازاد دولتی محمد جلیلی دکترای مدیریت مالی طی یادداشتی در شماره امروز ایران نوشت: مسأله فروش اموال مازاد دولت متناسب با شرایط و اقتضائات اقتصادی کشور ضرورتی انکار ناپذیر است.

آنچه وزیر امور اقتصادی و دارایی در تبیین این موضوع و در قالب چالش های 15 گانه شناسایی و احصا کرده، نشان از مخالفت گسترده و عدم همکاری سایر دستگاه ها و نهاد ها دارد.

با آنکه تحقق این امر اقدامی ضروری است و منابع حاصل از آن در قالب بودجه مجدد به خود دستگاه ها بازمی گردد، اما بازهم با عدم همراهی آن ها مواجه هستیم چرا که اموال مدنظر همان اموال دستگاه های اجرایی است و انسان به صورت غریزی و فطری نمی خواهد دارایی خود را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور و گزینه سوم/ضرورت فروش اموال مازاد دولتی/اثرات سفر گروسی بر مذاکرات

رییس جمهور و گزینه سوم/ضرورت فروش اموال مازاد دولتی/اثرات سفر گروسی بر مذاکرات