مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:402021-11-24سياسي

صدور مجوز پرواز کرمانشاه به اصفهان/ باید مقصد گردشگران عراقی شویم


سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اخذ مجوز برقراری پرواز کرمانشاه به اصفهان خبرداد و گفت: در حال پیگیری برای برقراری پرواز کرمانشاه به رامسر یا یکی از شهرهای استان مازندران هم هستیم .

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اخذ مجوز برقراری پرواز کرمانشاه به اصفهان خبرداد و گفت: در حال پیگیری برای برقراری پرواز کرمانشاه به رامسر یا یکی از شهرهای استان مازندران هم هستیم .

جبار گوهری در حاشیه نشست با تعدادی از مدیران دفاتر گردشگری عراق در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دستور العمل هیات وزیران مبنی بر باز شدن دوباره پای گردشگران خارجی به کشورمان، اظهار کرد: در این راستا، مقرر شد تمهیداتی برای ورود بیشتر گردشگران خارجی به ایران از طریق ایجاد تعاملات با کشورهای مختلف بویژه کشورهای همسایه انجام گیرد.

وی یکی از این برنامه ها را برگزاری فم تورهایی برای آشناسازی فعالین گردشگری دیگر کشورها با جاذبه های گردشگری کشورمان اعلام کرد و افزود: طبق برنامه چهار استان منطقه غرب کشور که با کشور عراق مرز مشترک دارند، یعنی کرمانشاه، کردستان، ایلام و خوزستان به همراه خراسان رضوی به دلیل حجم بالای زائرین از این کشور، فم تورهایی را برای جذب گردشگر از کشور عراق خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز پرواز کرمانشاه به اصفهان/ باید مقصد گردشگران عراقی شویم

صدور مجوز پرواز کرمانشاه به اصفهان/ باید مقصد گردشگران عراقی شویم