مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-24پزشكي

بیمارستان امیرکبیر اراک از چرخه کرونا خارج شد/پلمب 11 مدرسه


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از خارج شدن بیمارستان امیر کبیر اراک از چرخه پذیرش و بستری بیماران کرونایی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از خارج شدن بیمارستان امیر کبیر اراک از چرخه پذیرش و بستری بیماران کرونایی خبر داد.

دکتر سیدمحمد جمالیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ترخیص آخرین بیمار کرونایی از بیمارستان امیر کبیر اراک، اظهار کرد: در حال حاضر فقط دو بخش بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک صرفا برای پذیرش و بستری بیماران کووید 19 با ظرفیت 60 نفر اختصاص پیدا کرده و مابقی بخش ها آماده ارائه خدمات به بیماران غیرکرونایی است.

وی با اشاره به کاهش موارد سرپایی کرونایی افزود: با روند نزولی بیماران کرونایی مقرر شد تا بیمارستان امیرکبیر از بیماران کرونایی تخلیه شده و پس از ضدعفونی در اختیار سایر گروه های تخصصی قرار داده شود و هم اکنون بخش جراحی چشم و گوش، حلق و بینی نیز فعال و آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی است.

او افزود: با توجه به کاهش بیماران کووید 19 و قرار گرفتن اکثر شهرهای استان در وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی و بعضا رنگ آبی، از بیماران غیرکرونایی به ویژه افرادی که مبتلا به دیابت، فشارخون و بیماری های قلبی هستند و به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مراکز درمانی ترس و نگرانی داشتند درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان امیرکبیر اراک از چرخه کرونا خارج شد/پلمب 11 مدرسه

بیمارستان امیرکبیر اراک از چرخه کرونا خارج شد/پلمب 11 مدرسه