مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-24ورزشي

برگزاری یادواره 17 شهید ورزشکار شهرستان آستارا


یادواره 17 شهید گرانقدر ورزشکار بندر مرزی آستارا با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/گیلان یادواره 17 شهید گرانقدر ورزشکار بندر مرزی آستارا با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بقعه متبرکه امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم عاشوری، استاد قشر سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان، شامگاه روز گذشته در این آیین، اظهار کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان شهید شاخص و فاخر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در زمان خدمت خود، شخصیت های مهم و برجسته جهانی ساعت ها منتظر می ماندند تا با وی ملاقات کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله ایران و عراق، شهدای گرانقدری با اهدای خون خود از آرمان های انقلاب دفاع کردند، خاطرنشان کرد: در میان این شهدا، چهره های علمی، هنری، ورزشی و سایر اقشار مردم به چشم می خورد.

وی با اشاره به 17 شهید ورزشکار شهرستان آستارا، تصریح کرد: این بسیار مهم است که شهرستانی دارای شهدای فاخر با روحیه ورزشکاری باشد.

حجت الاسلام عاشوری با تاکید بر اینکه ایمان مهمترین شاخصه شهدای انقلاب است، تصریح کرد: داشتن ایمان دینی سبب شده است تا سرمایه گذاری های کلان دشمنان در جنگ رسانه ای و فضای مجازی سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 17 شهید ورزشکار شهرستان آستارا

برگزاری یادواره 17 شهید ورزشکار شهرستان آستارا