مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-24پزشكي

علوم پزشکی تهران: هیچ دانشجوی متاهلی بی خوابگاه نمی ماند


آموزش دانشجویان بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ترم جدید به صورت 100 درصد حضوری است و دانشجویانی که اینترن و دستیار هستند باید سر کلاس حاضر شوند.

- آموزش دانشجویان بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ترم جدید به صورت 100 درصد حضوری است و دانشجویانی که اینترن و دستیار هستند باید سر کلاس حاضر شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه قول دادیم دانشجوی متاهلی بدون خوابگاه نماند و کسانی که در این زمینه مشکل دارند با دفترم تماس بگیرند، در خصوص آخرین وضعیت تجمیهع خوابگاه ها گفت: خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمعی در بلوار فردوس تجمیع خواهند شد.

دکتر حسین قناعتی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب گفت: پس از بازدیدی که وزیر بهداشت از خوابگاه های دانشگاه انجام داده اند.

ما برنامه های کوتاه مدت و بلندمدتی را در عرصه خوابگاه های دانشجویی شروع کردیم و برنامه های کوتاه مدت که شامل تعمیرات در عرصه خوابگاهی و تامین نیازهای ضروری بود آغاز شد و امکانات رفاهی دانشجویان بر اساس این برنامه اصلاح می شود؛ برآورد ما این است که در فاز اول و یا همان برنامه های کوتاه مدت 17 میلیارد تومان برای این موضوع سرمایه گذاری کنیم که تاکنون پنج میلیارد تومان آن تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی تهران: هیچ دانشجوی متاهلی بی خوابگاه نمی ماند

علوم پزشکی تهران: هیچ دانشجوی متاهلی بی خوابگاه نمی ماند