مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-24سياسي

هیدج و صایین قلعه پیمان اخوت بستند/استفاده از ظرفیت های هر دو شهر


شهردار صایین قلعه در دیدار با شهر دار هیدج گفت: انعقاد پیمان اخوت و برادری مابین شهرهای هیدج و صایین قلعه و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها باعث پیشرفت منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهردار صایین قلعه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر هیدج ضمن پیشنهاد پیمان اخوت بین دو شهر هیدج و صایین قلعه، اظهار داشت: انعقاد پیمان اخوت و برادری مابین شهرهای هیدج و صایین قلعه و استفاده از ظرفیت ها و داشته های هر دو شهر می تواند کمک بسیاری به ایجاد وحدت رویه شود و استفاده از ظرفیت های موجود می تواند باعث پیشرفت منطقه شود.

  کاظمی در ادامه اضافه کرد: قبلا همکاری هایی بین شهرداری های هیدج و صایین قلعه بوده است که از این به بعد نیز بیشتر خواهد بود.

  نجفی شهردار شهر هیدج نیز در این جلسه با بیان اینکه بزرگی اهداف مانع از مشغول شدن به موانع ریز و امور کوچک می شود، افزود: با اتحاد و همدلی در راستای تحقق اهداف منطقه ای می توان به پیشبرد بهتر و در نهایت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دست یافت که قطعا رضایت خلق و خداوند را در پی خواهد داشت.

  وی در ادامه افزود: تعامل بیشتر و همکاری فی مابین در استفاده از امکانات و تجهیزات هر دو شهرداری باعث پیشرفت منطقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیدج و صایین قلعه پیمان اخوت بستند/استفاده از ظرفیت های هر دو شهر

هیدج و صایین قلعه پیمان اخوت بستند/استفاده از ظرفیت های هر دو شهر