مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24ورزشي

ارزیابی تیم های شیمیدر قم در مصاف تدارکاتی


تیم های لیگ برتری و دسته اولی باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در فصل 1401 – 1400 لیگ های بسکتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تعطیلی رقابت های لیگ برتر و همچنین فرصت پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران فرصت بسیار مناسبی بود تا تیم های لیگ برتری و دسته اولی شیمیدر به عنوان سرمایه های انسانی این باشگاه در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

سالن آفتاب میزبان شاگردان مهران شاهین طبع در تیم لیگ برتری شیمیدر و شاگردان امید موحدنژاد در تیم دسته اولی شیمیدر بود و بازیکنان هر دو تیم در آستانه بازی های حساس خود در فصل جاری مسابقات باشگاهی ایران با انگیزه بسیار بالا در مقابل یکدیگر بازی کردند.

این دیدار دوستانه مهمتر از نتیجه، یک فرصت ایده آل برای مربیان هر دو تیم به منظور ارزیابی از میزان آمادگی بازیکنان شان در آستانه دور برگشت پیکارهای فصل جاری لیگ برتر ایران و پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های کشور بود.

تیم لیگ برتر در غیاب ملی پوشان خود که در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های مقدماتی جام جهانی 2023 بسکتبال هستند و همچنین جوانان شایسته و آینده دار تیم دسته اول عملکرد بسیار مردان ایران می شود و تیم دسته اولی شیمیدر نیز منتظر قرعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی تیم های شیمیدر قم در مصاف تدارکاتی

ارزیابی تیم های شیمیدر قم در مصاف تدارکاتی