مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-24سياسي

«وحدت» و «تقریب» در جامعه تقویت شود


رییس سازمان بسیج مداحان کشور بر لزوم تقویت دو حوزه وحدت و تقریب در جامعه تاکید کرد و گفت: هر کدام از ما باید رسانه شویم و در زمینه وحدت و تقریب در جامعه گام موثری برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، یوسف ارجونی صبح امروز در اختتامیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که به مناسبت هفته آن را طی کرده است.

اختتامیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که به مناسبت هفته بسیج و روز ملی گرگان اختتامیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که به مناسبت هفته بسیج و روز ملی گرگان   ارجونی وحدت را از مهمترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد یکپارچگی، برادری و کنار هم قراردادن مذاهب در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این سازمان نزدیک به 11 سال راه اندازی شده است، از تشکیل 320 کانون بسیج مداحان کشور خبر داد و گفت: تاکنون 45 هزار مداح بسیجی شناسایی و ساماندهی شده اند.

رییس سازمان مداحان کشور با بیان اینکه همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور با شعار محوری بسیج نغمه وحدت از برنامه های محوری سازمان بسیج مداحان کشور در هفته بسیج است، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این همایش ایجاد وحدت، یکپارچگی و برادری نسبت به همه اقوام و مذاهب در سطح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وحدت» و «تقریب» در جامعه تقویت شود

«وحدت» و «تقریب» در جامعه تقویت شود