مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-24اقتصادي

ارسال 211 پرونده تخلف واحدهای صنفی رزن به تعزیرات حکومتی


سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان رزن گفت: در هفت ماهه سال جاری 211 پرونده واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان رزن گفت: در هفت ماهه سال جاری 211 پرونده واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

محمد عربلو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ازدحام جمعیت، هجوم کارگران فصلی، نارضایتی نانوایی ها از قیمیت نان، تمایل مصرف کننده به خرید بیشتر نان، تعطیلات خودسرانه و کم فروشی نانوایی ها از دغدغه های اصلی اداره صنعت و معدن در هفت ماه ابتدایی سال بود اما خوشبختانه این مشکلات در حال حاضر مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه بازدید از نانوایی ها با مشارکت و همراهی نیروی های نظارتی و شوراهای روستا صورت گرفت، تصریح کرد: از نانوایی هایی که تعطیلات خودسرانه داشتند سرکشی و جریمه سنگین برای متخلفان در نظر گرفته شد و همچنین سهمیه نانوایی ها کاهش یافت.

عربلو افرود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بر عملکرد واحدهای صنفی همواره نظارت و از همه واحدهای صنفی به ویژه نانوایی ها خواسته شد که کارت واکسیناسیون خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 211 پرونده تخلف واحدهای صنفی رزن به تعزیرات حکومتی

ارسال 211 پرونده تخلف واحدهای صنفی رزن به تعزیرات حکومتی