مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-24ورزشي

تفکر بسیج بن بست ندارد


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: در تفکر بسیج برای هیچ کاری بن بست وجود ندارد و بر مبنای این تفکر می توانیم مشکلات و در صدر آنها مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

- سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز(سوم آذر) در تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاه در سالن ورزشی حضرت امام(ره)، از اعلام تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام(ره) به عنوان معجزه بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: اولین ثمره بسیج این بود که دشمنان را در محاسبات خود برای حمله به ایران اسلامی به اشتباه انداخت.

پورجمشیدیان با بیان اینکه دشمنان هنگام برنامه ریزی برای حمله به ایران اسلامی روی قدرت بسیج و نیروهای مردمی حساب باز نکرده بودند، تصریح کرد: دشمنانی که آمده بودند تا یک هفته ای خود را به تهران رسانده و طومار انقلاب اسلامی را درهم بپیچند، با حضور گسترده نیروهای مردمی در مرزها مواجه شده و نتوانستند اهداف خود را اجرایی کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: آن چیزی که مهمتر از حضور فیزیکی نیروها توانست در برابر دشمنان ایستادگی کند، فرهنگ و تفکر بسیجی نشات گرفته از آموزه های قرآن بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی تنها برای رزمندگان جبهه ها نبود، گفت: این فرهنگ هم اکنون هم در آحاد ملت ایران در عرصه های مختلف به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیج بن بست ندارد

تفکر بسیج بن بست ندارد