مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-24اقتصادي

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی فارس راه اندازی شد


طی مراسمی با حضور رییس سازمان بسیج اصناف و مسئولان اتاق بازرگانی و اتاق اصناف مرکز فارس، دتفر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان فارس راه اندازی شد.

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس در این مراسم با بیان اینکه انتظار ما از بسیج این است که همواره مانند گذشته پشتیبانی کنند، گفت: لازم است بسیج از حمله های داخلی به فعالان اقتصادی جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی خاطرنشان کرد: امروز فعالان اقتصادی ما در تمام مناطق کشور در خط مقدم مبارزه قرار دارند و جانانه در میدان نبرد تلاش می کنند.

رازقی افزود: این درحالی است که فعالان اقتصادی علاوه بر نبرد در برابر دشمن خارجی، دچار تحریم و فشارهای داخلی نیز هستند به طوری که هر روز شاهد رفتارهای ظالمانه نظام بانکی، تامین اجتماعی، کانون کار و نظام مالیاتی کشور به بخش خصوصی هستیم و موانع داخلی به مراتب ضربه های سخت تری به بخش خصصوی ما وارد می کند.

او اظهار کرد: نظام بانکی ما در کشور در حال شخم زدن اقتصاد است در حالی که مقام معظم رهبری چندین سال است دستور داده اند تا نظام بانکی اصلاح شود.

رازقی با اشاره به اینکه زمان عمل رسیده و با شعار دادن کشور به هیچ جایی نمی رسد، اضافه کرد: تولید و صادرات نبض حیات کشور است اما مورد ظلم بسیاری قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی فارس راه اندازی شد

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی فارس راه اندازی شد