مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-24سياسي

ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و پزشکان مانع اطاله دادرسی می شود


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه نظرات کارشناسان پزشکی قانونی تأثیر مستقیم در پرونده های قضایی دارد، گفت: رسیدن به ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و کارشناسان پزشکی قانونی از تکرار استعلامات قضایی و به تبع آن اطاله دادرسی جلوگیری می کند.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه نظرات کارشناسان پزشکی قانونی تأثیر مستقیم در پرونده های قضایی دارد، گفت: رسیدن به ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و کارشناسان پزشکی قانونی از تکرار استعلامات قضایی و به تبع آن اطاله دادرسی جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی روز سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مهدی هادی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با اشاره به فعالیت ها و خدمات این سازمان افزود: سه وظیفه از پنج وظیفه اصلی سازمان پزشکی قانونی کشور مربوط به فعالیت های آموزشی و پژوهشی و نیز تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: سازمان با موضوعات مختلفی در ارائه خدمات تخصصی همچون سقط درمانی، معاینات روان پزشکی، محجوریت، جنون، رشد و کمال عقلی، معاینه اجساد و .

مواجه است که مفاهیم برخی از آن ها به عنوان یک چالش میان سازمان و محاکم قضایی مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و پزشکان مانع اطاله دادرسی می شود

ادبیات حقوقی مشترک بین قضات و پزشکان مانع اطاله دادرسی می شود