مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-24سياسي

تمثال 1000 شهید در رشت نصب می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:از دهه مبارک فجر تا پایان اسفندماه با نصب تمثال یک هزار شهید والامقام در شهر رشت با سازه ها و طراحی جدید، - به استقبال نوروز خواهیم رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله پاکاری در نشست ساماندهی تابلوهای شهدای شهر رشت بیان کرد: طی جلسات متعدد با توجه به اهمیت مسئله، لزوم هم اندیشی در جهت اجرای مطلوب طرح یادمان و همچنین نگاه تخصصی و اصولی در طراحی و اجرا مورد تأکید قرار گرفته است.

بسیج سازندگی، سپاه قدس، ستاد کنگره شهدا، شهرداری رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری مطلوبی در پیشبرد این امر داشته اند و خوشبختانه مراحله اولیه شامل طراحی سازه، بازنگری در متریال تصاویر و بازسازی گرافیکی خود تصاویر شهدا نهایی شد و هم زمان با دهه فجر امسال عملیات نصب یادمان شهدای رشت آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به موقعیت خاص جوی استان گیلان، خاطرنشان کرد: در استان گیلان با توجه به رطوبت بالای هوا و بارش های زیاد فصلی، متاسفانه همواره با آسیب پذیری فراوانی از جهت تابلوها و یادمان های شهدا مواجه هستیم، که تلاش شده است در طراحی جدید تمامی موارد اینچنینی در طرح نهایی لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمثال 1000 شهید در رشت نصب می شود

تمثال 1000 شهید در رشت نصب می شود