مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-24دانش

حکم ریاست سه رییس دانشگاه تایید شد


شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم سه رییس دانشگاه اعم از تهران، علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سید محمد مقیمی به عنوان رییس دانشگاه تهران، دکتر حسین قناعتی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر عبدالرضا پازوکی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران انتخاب شدند.

دکتر سید محمد مقیمی، 30 شهریور ماه 1400 طی حکمی از سوی دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد.

همچنین دکتر عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 20 شهریور 1400 در حکمی دکتر حسین قناعتی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر عبدالرضا پازوکی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.

پیش از این دکتر سعید رضا عاملی در گفت و گو با ایسنا به برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی احکام روسای جدید دانشگاه های کشور اشاره و اظهار کرد: هر وقت نامه ای از سوی هیات وزیران به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود، احکام روسای جدید دانشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر احکام 10 نفر از روسای جدید دانشگاه ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده و به زودی این احکام بررسی می شود و نتای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم ریاست سه رییس دانشگاه تایید شد

حکم ریاست سه رییس دانشگاه تایید شد