مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-24سياسي

مسجدی: کیت ژنتیک تولید شده در ایران قابل رقابت با نمونه های آمریکایی و آلمانی است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کیت های تولید شده در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی دارای کیفیتی بسیار بالا و قابل رقابت با کیت های آمریکایی و آلمانی است و هم اکنون جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهای تولید کننده کیت های ژنتیک در دنیا شده است.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کیت های تولید شده در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی دارای کیفیتی بسیار بالا و قابل رقابت با کیت های آمریکایی و آلمانی است و هم اکنون جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهای تولید کننده کیت های ژنتیک در دنیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی روز سه شنبه در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری کلیاتی از وظایف سازمان و عملکرد آن در بخش های تخصصی، آموزشی و پژوهشی را ارائه و به دستاوردهای مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: به دنبال حمایت های صورت گرفته و اطمینان به نخبگان جوان و فرهیخته سازمان موفق به ساخت کیت ژنتیک و دستگاه هموژنایزر شدیم که در سال جاری توسط رییس محترم قوه قضاییه از این دستاورد علمی سازمان رونمایی شد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر اینکه تولید و ساخت کیت های ژنتیک در داخل کشور از اهمیت بسیار زیادی در ارائه خدمات تخصصی برخوردار است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی: کیت ژنتیک تولید شده در ایران قابل رقابت با نمونه های آمریکایی و آلمانی است

مسجدی: کیت ژنتیک تولید شده در ایران قابل رقابت با نمونه های آمریکایی و آلمانی است