مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-24ورزشي

آغاز مسابقات کارکنان دولت در رشت


آیین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با شعار کارمند فعال، ایران فعال در سالن 6 هزار نفری شهدا رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با شعار کارمند فعال، ایران فعال در سالن 6 هزار نفری شهدا رشت با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه این مسابقات با بهترین کیفیت برگزار می شود، اظهار کرد: تمام تلاش ها برای برگزاری باشکوه این مسابقات با حضور 17 دستگاه اجرایی تدارک دیده شده است.

مریم بخشی با اشاره به اینکه ورزش در گیلان در فرهنگ غنی گیلان بوده است، گفت: گیلانیان از قدیم ورزشکار بوده و از سالیان دور با فرهنگ ورزش و پهلوانی آشنا بوده اند.

وی با بیان اینکه مسابقات باید در شأن دستگاه های اجرایی باشد، افزود: امیدواریم مسابقاتی با کیفیت در این دوره از رقابت ها شاهد باشیم.

علیرضا زهری، رییس هیئت ورزش های همگانی استان گیلان با بیان اینکه ولین فستیوالی است که به این شکل در حال برگزاری است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از ادارات به دلایل مختلف از این مسابقات استقبال کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از ادارات علی رغم داشتن پتانسیل بالا در این مسابقات شرکت نکردند، افزود: این مسابقات با حضور 17 اداره در هشت رشته ورزشی برگزار می شود که می توانست این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات کارکنان دولت در رشت

آغاز مسابقات کارکنان دولت در رشت