مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-24سياسي

شاخصه برجسته بسیجیان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان است


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شاخصه برجسته بسیجیان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان است، گفت: بسیج طلایه دار دار حل مشکلات کشور است.

- ، سردار محمد عبدالله پور پیش از چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی پایه گذار تفکر شهادت و فرهنگ بسیجی بودند و با کمک جوانان مخلص انقلاب را به پیروزی رساندند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج طلایه دار دار حل مشکلات کشور در دوران دفاع مقدس و زمان حال است، افزود: بسیجیان غیرتمندانه کشور را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کردند و با قدرت و اشراف اطلاعاتی که داشتند مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به فتنه گری دشمنان در ایام انتخابات، تصریح کرد: در صحنه انتخابات هم که دشمنان می خواستند جو ناامیدی را در میان مردم به وجود بیاورد، بسیج وارد میدان شد و در این فضا و حمله رسانه ای نقش آفرینی کرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی یکی دیگر از وظایف بسیجیان است، گفت: خلق حماسه عظیم اربعین آن هم در شرایط فعلی که توسط دشمنان بمباران اطلاعاتی می شویم، نشان دهنده برگی دیگر از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی و انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخصه برجسته بسیجیان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان است

شاخصه برجسته بسیجیان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان است