مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-24اقتصادي

فرار سرمایه ها از بخش معدنی کشور


رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: مشکلات مختلف در حوزه صنعت سنگ و معدن موجب فرار بخش زیادی از سرمایه ها از بخش معدن شده است، در حالی که سرمایه گذاری در این حوزه علاوه بر حرکت بیشتر صنعت معدن، - موجب کمک به صنعت ساختمان کشور خواهد شد.

تقی نبیی، امروز (چهارشنبه-3 آذر ماه) در آیین گشایش شانزدهیمن نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته، با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه با وقفه ای که در برگزاری نمایشگاه ها در کشور وجود داشت، امروز در سطح عالی در حال برگزاری است، اظهار کرد: این نمایشگاه قرار است ویتریتی برای نمایش توانمندی ها و قابلیت های صنعتی و معدنی استان اصفهان باشد.

وی تصریح کرد: استان اصفهان با توجه به غنای معادن و تجربه بالایی که در بخش فراوری سنگ های تزیینی دارد، از گذشته تا به امروز زبانزد کشور بوده و اصفهان از این بابت موتور متحرکی در صنعت سنگ برای پیشبرد فعالیت های معدنی سنگ کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از سنگ های تزیینی کشور در استان اصفهان فراوری می شود، افزود: شعار ما می توانیم در بحث جلوگیری از فروش مواد خام در صنعت سنگ اصفهان دیده می شود و از این بابت صنعت سنگ اصفهان ارزش افزوده ای به مواد معدنی خام ما داده بیش از هر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار سرمایه ها از بخش معدنی کشور

فرار سرمایه ها از بخش معدنی کشور