مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-24اقتصادي

دستگاه های نظارتی به رفتار غیرقانونی در اتاق بازرگانی ورود کنند


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین بیان کرد: نقطه صفر و معافیت مالیاتی بهانه ای به دست اتاق بازرگانی داده است و صاحب هر کارت بازرگانی موظف است سه در هزار درآمد مشمول مالیات و یک در هزار فروش سهم اتاق بازرگانی را جهت تمدید کارت بازرگانی واریز کند که .

- ایسنا/قزوین رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین بیان کرد: نقطه صفر و معافیت مالیاتی بهانه ای به دست اتاق بازرگانی داده است و صاحب هر کارت بازرگانی موظف است سه در هزار درآمد مشمول مالیات و یک در هزار فروش سهم اتاق بازرگانی را جهت تمدید کارت بازرگانی واریز کند که این رویه خلاف قانون است و دستگاه های نظارتی باید ورود پیدا کنند.

مهدی عبدیان در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه قوانین تولید و تجارت طی سه سال گذشته تغییر زیادی داشته است، اظهار کرد: همراهی با تولید و سرمایه گذار اتفاق نیفتاد، در ظاهر دولت، پشت سرمایه گذار بود و از معافیت مالیاتی سخن گفت ولی در عمل این اتفاق نیفتاد و دنبال بهانه هایی بودند که معافیت مالیاتی را از سرمایه گذار بگیرند.

وی ادامه داد: صادرکنندگان سال ها به یک شیوه کار می کردند که موضوع بازگشت ارز را به میان کشیدند و در نهایت نتوانستند جلوی فرار سرمایه را بگیرند و بازگشت ارز را مدیریت کنند و تنها مقابل صادرات ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی به رفتار غیرقانونی در اتاق بازرگانی ورود کنند

دستگاه های نظارتی به رفتار غیرقانونی در اتاق بازرگانی ورود کنند